Основні завдання та функції Департаменту:
перегляд рішень територіальних органів ДПС у встановленому законодавством порядку, зокрема, взяття на контроль та розгляд скарг про оскарження в адміністративному порядку рішень територіальних органів ДПС, крім рішень про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄPПH;
перевірка належності до компетенції ДПС питань, порушених у скарзі, дотримання платником податків (єдиного внеску) передбачених законом строків оскарження рішень, а також наявності письмового запиту про продовження (поновлення) строку для подання скарги про перегляд рішення;
перевірка наявності та з’ясування достатності доданих до скарги документів, необхідних для їх розгляду по суті;
повідомлення платника податків (єдиного внеску), представників відповідних органів виконавчої влади, Ради бізнес-омбудсмена про час та місце розгляду скарги (за наявності відповідного клопотання або заяви);
надання правової оцінки рішенню, яке оскаржується;
аналіз виявлених під час розгляду скарг проблемних питань i надання пропозицій щодо їх вирішення;
вивчення та аналіз практики розгляду скарг.